Sjeldent at så mange klager kommer inn.

Tenke seg å våkne opp til så mange fine tilbakemeldinger fra dere lesere om ABIP saken. Vit at jeg setter slik stor prisen på støtten, både jeg og gruppen jeg er en del av.

I tillegg var det så kjekt å våkne til å se nok en artikkel fra Dagbladet var kommet ut i går. Her skal virkelig journalist Anniken Aronsen har så mye skryt for jobben hun har gjort og alt hun får frem i media.

Jeg er helt ærlig så glad for at forbrukertilsynet tar saken på alvor og også nå krever svar. Da er det lov å håpe at som har gått til dette steget også endelig får svar.

Jeg håper iallfall det!

Dagbladets artikkel ligger på nett for alle å lese og jeg anbefaler dere alle å gå inn å lese. Innlegget finner dere HER.

Flott innlegg avjournalist Anniken Aronsen og Dagbladet.

I dag kom også Tv2 ut med en artikkel inngående disse klagene og jeg er så glad for at nyhetene rundt dette ikke stilner. Tv2 sin artikkel kan dere lese HER.

Tv2

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg