#1 – London – Endelig skulle jeg få oppleve denne byen.

Lenge har jeg drømt om å besøke England og London spesielt. Har jo hørt at det er så mye å oppleve der pluss at stemningen før jul gjerne er magisk.

Så når spørsmålet kom om jeg ville bli med måtte jeg bare slå til. Planen var å ta turen for å oppleve London pluss en snartur til Leeds for å besøke en venn og hente en motorsykkelmotor.

Som vanlig ente hundene opp på ferie hos Hanne, som i følge seg selv ønsker å adoptere begge to. Kan ikke klage over en slik hundepasser og er så takknemlig over at hundene har det fint hos henne mens vi er på ferie. Ikke mange som slår ho Hanne som hundepasser. 🙂 Snoopy og Lexie elsker å være sammen med henne og ofte vil de ikke vare hos oss når hun drar hjem igjen etter endt opphold. 🙂

Lexie og Snoopy gjorde seg klare til ferie hos Hanne.
Lexie og Snoopy gjorde seg klare til ferie hos Hanne.

På veien hadde vi også en liten stopp innom Gardemoen og de hadde for fult pyntet til jul.

Juletre og tronestol på Gardemoen.
Juletre og tronestol på Gardemoen. Jeg måtte selvfølgelig teste ut tronen. 🙂

Vi ankom London og Heathrow sent den 11 desember men jeg måtte bare prøve å ta noen bilder fra flyet. Fy søren hvor stor London er for ei som ikke er vant til slike storbyer!

På vei til London 2019.
På vei til London 2019.
På vei til London 2019.

Som dere ser ankom vi London sent på kvelden, faktisk var kl. nærmere midnatt. Derfor ble det ikke noe bilder fra denne kvelden.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg