Holiday Slipover

Reklame | Petit Knit

Vest trenden ser ikke til å dø ut denne høsten og en som har kastet seg på trenden er Petit Knit. Designeren Mette Wendelboe Okkels har designet flere varianter. De kommer i voksen- og barnestørrelser, pluss de kommer med både v hals og rund hals.

For å ikke gjøre helt som oppskriften og forholde meg helt til selve oppskriften bestemte jeg meg for ett annet garn og andre pinner. Jeg gikk for oppskriften Holiday Slipover som dere kan finne HER. Men som sagt har jeg gjort noen endringer.

Holiday Slipover
Perfekt til når du skal jobbe litt ute og det hverken er helt kaldt eller helt varmt ute.

Jeg strikket en størrelse medium, men på grunn av endringer på garn gjorde jeg følgende for å få rett størrelse;

  • Jeg brukte 3 nøster med alafosslopi med fargen 1230 army grønn.
  • Pinner nummer 7 og 8.
  • La opp etter størrelse large.
  • Strikket etter lengde xxl.

Alt dette gir deg en størrelse medium men med ekstra lengde. Jeg skal strikke en til, men på den vil jeg gjøre noen endringer til. Jeg skal kommet tilbake til de i ett senere innlegg. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg