#1 Triton Hotell på Kreta.

Vinteren er kommet og en kan ikke lengre si at det er godt og varmt ut lengre, så selv sitter jeg å drømmer meg tilbake til ferien i fjor ved hjelp av disse bildene under.

Når jeg er på slike ferier prioriterer jeg soling for å få den obligatoriske brunfargen, pluss som vanlig tok jeg også var på x antall katter og hunder som går gatelangs. Jeg er vel egentlig den personen mange andre ser rart på ved at jeg går til innkjøp av mat til disse skapningene nesten før jeg går til innkjøp av noe mat til meg selv og den/de jeg reiser med. Sannheten er at jeg får så utrolig vondt av alle disse firbeinte som går der dag ut og dag inn uten og få i seg den næringen de trenger igjennom en hel dag. Derfor ender jeg bestandig opp med å dele mat, solseng og rom med flere av disse søte små firbente. Spesielt har jeg fått  ett ekstra godt forhold til de kattene som vandrer rundt på ett av mine favoritt hotell ved navnet Triton i Agia Apostoli.

Triton Hotell
Triton hotell i Agia Apostoli

I fjor ble det også tid litt grottevandring i vannkanten.

Grotteåpning på Kreta.
Litt vandring i grotten ved hotellet på Kreta.

Her ser dere også noen av de søte dyrene som trenger litt omsorg, slik som papegøyen Copico som bor i resepsjonen.

Copico
Copico, papegøyen som bor i resepsjonen på Triton.

Han står om morgen i resepsjonen og om kveldene blir han rullet ut ved inngangen. Han både mjauer og sier Kalimera til alle gjesten dagen lang, men han er en liten biter så det kan være lurt og passe fingrene selv om han gjerne vil ha kos.

Copico
Copico, er en liten luring av en papegøye på Triton hotell.

Sist men ikke minst så er det alle disse søte små kattungene da og ifjor fikk jeg spesielt god kontakt med disse to. Dessverre er det så mange av de at de aller fleste ikke har noe navn. 🙁

Smådyrene på Triton
Kattungene måtte få frokost på verandaen hver morgen.

Frokost på verandaen måtte til hver dag.

En av de søte små kattungene på Triton.
Selvfølgelig måtte det litt utforskning til også.

Masse kos var jo også en selvfølge.

Kattungene som trenger litt omsorg på Triton.
Sist men ikke minst kan en ikke glemme kosen.

Og som sagt solsengen var ikke bare min om dagene de dagene jeg valgte bassenkanten istedenfor stranden.

Katt på solseng.
Ikke bare bare å få ligge selv på solsengen når slik som denne okkuperer sengen og håndduken din.
Solseng og kattepus.
Hvem kan nekte denne når en ser på hvor han koser seg der han ligger?

Når det kom til nettene vet jeg mange tenker fy, men jeg klarer ikke si nei til disse om de vil ha en plass i sengen om natten.

Natt, seng og kattepus inne på hotellrommet.
Kunne ikke nekte da han låg der så søtt og så så søtt på meg med bedende øyne.
Katt, seng og hotell på Triton på Kreta.
Måtte også dele hodepute innimellom på natten.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg