#1 USA TUR!!!

Reklame | Bubbleroom og NA-KD

Siden det i år ikke blir noen tur eller noe opplevelser, pluss at jeg ikke fikk fortalt om hele opplevelsen fra USA i fjor. Tenkte jeg det kunne være gøy å ta dere med på rundreisen kjærest og jeg hadde i fjor nå. Så kan vi kanskje alle drømme oss litt bort for noen minutter?

California - Travel Destination - shutterstock_220315747
Bilde lånt fra CNN -https://edition.cnn.com/travel/destinations/california

Noe av det største jeg har opplevd dette året, muligens i hele mitt liv er årets store ferie tur som gikk til statene. Jeg har egentlig vært hjemme lenge etter denne turen, men på grunn av litt helseproblemer har jeg ikke hatt overskudd til å hverken blogge eller dele bilder fra turen. Men for en tur det var og for noen opplevelser vi fikk oppleve på denne fantastiske turen. Jeg har aldri før opplevd så mye i løpet av 16/17 dager så derfor tenkte jeg å dele opp turen og dele litt med dere over flere dager, litt for min egen del også – for på denne måten kan jeg drømme meg tilbake og oppleve alt på nytt. Så håper dere følger med her etterhvert 🙂 Hva er forresten deres store og beste ferieminne?

Denne turen var planlagt i god tid og vi brukte lang tid på å finne den beste måten å reise på for vår del – valget falt til slutt på å bruke reiseselskapet USA Tours. De har mange forskjellige turer og vi har allerede begynt å tenke på neste over til statene – men valget vårt i år falt på Den Klassiske Rundreisen I California, i den nye turen deres har de lagt til noen flere dager, så denne linken viser litt mere reise enn hva vi hadde.

USA Tours la opp en super reiserute og ved hjelpe at de fikk vi også booket mange flotte opplevelser for hver ny plass og stat vi kom til. Så du kan si det meste av turen var alt betalt i god tid før vi i dette hele tatt hadde begynt å få reisefeber og pakke.

Men la oss ta det fra starten! Hva og hvor mye pakker en med seg til en slik reise? Vel vi ente til slutt opp med å ta med en stor koffert hver pluss en sekk vi kunne ha med under selve flyreisen, så så langt var ikke valget så vanskelig. Men så kom det til dette med klær og sko –  skulle vi ta med mye, kjøpe nytt undervis, vaske klær underveis, skulle vi ta med noen varme plagg i tillegg til sommerklær tilfelle det ble kaldt på kveldene?

For min del startet selve pakkeingen greit med undertøy og bikini pluss noen sommerkjoler. Jeg valgte å ta med meg noen korte og noen lange slik som disse under her;

Sommerkjole og finkjole til kveldene.
Jeg elsker spesielt de to nederste da disse kan brukes på så mange utallige måter.
Så disse valgene var enkle å ha med seg, resten ble værre. Vi skulle jo oppleve så mye, så det ville bli både behov for turklær, litt varmere klær og ellers vanlige hverdagskleder. Så derfor når Snoopy bestemte seg for å hoppe oppi kofferten, vart valget å ta en pause i pakkingen og heller kose med han som ikke ville bli reist i fra. Som dere kan se på bildene under var han ikke heilt fornøyd med at jeg skulle dra. 🙁

Snoopy i kofferten.
Hva skal man si til dette ansiktet som stirrer slik på en når en egentlig skal pakke til sin største reise noensinne.
Snoopy i kofferten.
Ett blikk sier mer en 1000 ord om hva han synes om at jeg skal reise.
2 kommentarer
    1. Det forstår jeg kjempegodt var en kjempeflott og opplevelsesrik ferie 🙂 Mannen min og har vært på ferie to ganger i USA, og senest i 2002 var vi California hvor vi fikk sett masse 🙂 Vi bodde til et vennepar av oss som bodde i USA i 2 1/2 år.

      Kjempefine bilder du viser 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg