13 – London – Sea Life London Aquarium 7

Helt på toppen av opplevelsene på London Sea Life var å se på haiene. Her kunne jeg nok brukt mye mere tid enn hva jeg gjorde. Vel, brukte igrmnn over gjennomsnittet med tid her. Stakkars kjæresten som sikkert syntes jeg var dryg. Men jeg kan ikke noe for det, haier har og vil bestandig vekke en fascinasjon hos meg.

I grunn så er jeg ikke en stor fan av dyr i fangenskap, men så lenge jeg ser dyrene har det bra føles det iallfall litt bedre. Og disse haiene såg ut til å trives der de svømte med rundt Påskeøyestatuene.

Sea Life London Aquarium – Hai
Sea Life London Aquarium – Hai
Sea Life London Aquarium – Hai
Sea Life London Aquarium – Hai
Sea Life London Aquarium – Hai
Sea Life London Aquarium – Hai
Sea Life London Aquarium – Hai

Haien svømte i tanker og tunneler igjennom hele Sea Life studioet og en kunne derfor bestandig finne en ny vinkel å studere de på. Som sagt så drømte jeg meg bort her flere gangner enn jeg liker å innrømme. Drømmen er også å få se disse i sitt frie habitat en dag, en drøm som jeg virkelig håper kommer sann. Jeg ønsker både opplevelsen med å dykke i bur med di, men den ultimate opplevelsen må få være å dykke fritt med de.

Drømmer og drømmer, men hva hadde livet vært uten di?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg