Hvit Solveig genser

Reklame | Sandnes

Ja, da er endelig kvelden kommet hvor jeg kan klappe meg selv på skulder og si meg ferdig. Solveig genseren er en nydelig genser, men på grunn av alle flettene er jobben virkelig noe av det største jeg har gitt meg ut på.

Solveiggenseren er i kolleksjonen til Hanne Mustaparta som hun har laget i samarbeid med Sandnes garn. Denne designet hun etter at hun lenge har lett etter den perfekte kabelgenser uten hell og den er lett å style til alt. Eks; en high-waisted jeans hvor hun selv dytter fronten ned i linningen, til skjørt og høyhælte skog eller rett og slett på hytta i påske eggen med en appelsin.

Akkurat denne genseren er i størrelse medium og er strikket i Hanneli 100 prosent merinoull i fargen hvit 1002 på pinner 3,5 og 4,5. 

o

Oppskriften får du tak i inne hos Sandnes og du kan følge linken her.

#Hanneli #strikking #minmote #sandnes #merinoull #kabel 

7 kommentarer
    1. Heisan. Har søkt over alt etter dette mønsteret. Mailet Sandnes, vært innom hver eneste garnbutikk jeg har sett og mailet de jeg ikke har vært i nærheten av, så nå begynner jeg å miste motet. Kan du hjelpe meg? Har du dette mønsteret enda?
      #desperatelyseeking

      1. Hei, ja jeg tror Hanneli og Sandnes har avsluttet samarbeidet sitt og derfor er ikke mønsteret eller garnet lengre tilgjengelig for salg. Jeg har mønsteret ja, men på grunn av at Sandnes eier dette fortsatt og det ikke er love å kopiere kan jeg ikke dele det uten tillatelse fra Sandnes. Så eneste jeg kan si er at du kan sjekke på ditt lokale bibliotek, høre med en venn eller sende flere mailer eventuelt ringe de for å prøve å få tak i mønsteret hos de.

    2. Jeg lurer på hvor mye garn det går i en genser i str small`? Har funnet ut at jeg kan bruke Big Sterk som alternativ for Hanneli-garnet. siv-heidi

    3. Hei,
      Jeg også ønsker meg dette mønsteret. Startet på genseren for lenge siden og klarte å rote bort mønsteret, så er nå stuck…
      Er det mulig å kopiere fra deg?

      1. Dette mønsteret finnes ikkje i salg lengre og det e heller dessverre ikkje lov å kopiere. Lov å låne bort til venner og bekjente men ikkje sende rundt om i landet. Dessverre, men håper du forstår hvorfor. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg