En liten monteringsjobb til.

Samtidig som jeg fikk spørsmål om montering på gårsdagens Mariusgenseren ble jeg også spurt om å montere en Fanajakke i størrelse 2 år. På denne har jo som skal ha den strikket selve jakken og armene. Det som sto igjen til meg var å strikke hette, sy med nasking på armer og åpning, montere på armer og dekke over sårkant.

Knappestolper kom helt til slutt slik at jeg samtidig fikk strikket på kant på hetta. Strikker også over belegg på bak stolpene på bolen og på selve hetten.

Mønsteret finner dere i samme hefte som gårsdagens Marius og denne vet jeg kun er strikket i babyull, er usikker på hvilken produsent da hun bare hadde sendt med garn som var igjen.

Men iallefall etter dette ente samarbeidet også ble det en fin jakke i jordtoner som er klar til å brukes av en 2 åring denne vinteren.

Knappene har jeg ikke sydd på da hun ikke hadde bestemt seg for hvilke hun ønaket. Så det er nå en liten jobb hun har igjen ved å sy åå 7 små knapper.

Men ellers så ble oss begge to fornøyd med denne jakka også. 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg