Når feil rettes opp på nok en bølge.

Etter at hodet virkelig ikke var med på forje hvite bølgegenser klarte jeg å få ferdig en ny genser i naturhvit størrelse large. Mottaker ble også veldig fornøyd så da kan jeg si meg selv fornøyd også. Selv om forje “feil” strikk egentlig fikk en fin slutt ved å finne sin nye eier i Namsos, så aldri så gale at det ikke er godt for noe. ☺

Denne bølgen er også strikket i 3 tråder Brushed Alpaca Silk men i fargen natur med nr. 01 og jeg brukte 14 nøster på denne. 

#strikking #knitting #minmote #anettopheim #ganni #bølgegenser #Kristianesbølgegenseren #drops 

8 kommentarer
    1. Takk Charlotte, de er ikkje så dumme disse genserne. Og når en strikker de selv eller strikker de forandre kommer jo prisen på alt fra 500 til 1200 kroner kontra 4600 som de koste i butikken. ??

    2. Ja, det er mye billigere å strikke selv! Også er det jo mye mer morsomt når man lager noe selv også! Jeg er også veldig glad i å strikke 🙂

    3. Tusen takk Amand, j fellingene er ikkje berre berre å forstå seg på i oppskrifta dessverre. Selv har e nå strikka flere og alle har forskjellige måter å gjøre det på.
      Kan bare si hold tunga beint i munnen og skriv ned fellingene underveis, eller strikk samme begge sider samtidig. Lykke til. ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg