En kjekk vognpose / kjørepose

Første gangen jeg så en slik pose som dette skjønte jeg ikke helt hvorfor det var ett hull på nederste del. Men nå i ettertid skjønner jeg at det hullet er jo ekstremt lurt og praktisk. Kler du på babyen og har en slik pose er det jo ikke enkelt å feste belte på babyen hverken i bil eller vogn, men med hullet blir det lekende lett. 

Jeg har strikket Vognposen Rubin fra Sparkjøp (akkurat mengde er jeg usikker på da dette ble til av restegarn. Vrangborder er strikket på pinne 3 og 3,5 mens i bunnen heklet jeg den sammen for å få en fin kant. Posen ble yil ved å hente inspirasjon fra litt forskjellige oppskrifter før å få den slik jeg ønsket, men med sånn ca. mål passer den til en baby på 6 måneder og opp til ett år.

Jeg lagde den med hundepoter denne gang for å prøve med noe fra dyreriket i mønsteret istedenfor en original marius.

Mønsterdiagrammet har jeg laget selv og det ble slik som dette;

#marius #kjørepose #vognpose #baby #barn 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg