KBK sin første kamp i Eliteserien 2018

Reklame | Idas hobbykrok og Drømmestrikk

Merkelig følelse, men jeg er nesten litt stolt over meg selv som har fått med meg at Eliteserien 2018 har startet og mitt hjemmelag Kristiansund Ballklubb har sin første kamp i morgen kl. 19.00. Jeg har til og med fått med meg at kampen er mot et storlag (Vålerenga) så kampen blir sikkert både bra og spennende. 

Fotballfeberen herjer jo like mye i år som i fjor her på Nordmøre visst en ser på billettsalget for sesongkort. Tenk at lille Kristiansund har seilet opp som en av vinnerne av sesongkortsalget for 2018. Med om lag 24 000 innbyggere og nesten 4000 kort solgt en måned før seriestart, betyr det at hver sjette innbygger i byen har gått til innkjøp av sesongkort. 👏😀 I fjor solgte de 3500 totalt så salget har jo øket noe, pluss de kunne sikkert solgt flere hadde det funnet mere sitteplasser å ta av.

Kristiansund Stadion tar totalt 4300 tilskuere. Resten av de ledige plassene skal selges som enkeltbilletter hver kamp. KBK var også laget som hadde best fyllingsgrad på hjemmekamper i 2017-sesongen med 94 prosent i snitt. Og utifra feberen som herjer vil jeg tro det ikke blir noe dårligere denne sesongen.

Så for å støtte fotballen litt selv om jeg ikke finnes særlig interessert i fotball i det hele tatt, tenkte jeg å fortelle at oppskriften mine på luer og pannebånd fortsatt er i salg. Du finner oppskriften ho Drømmestrikk på Futura og det finnes en flere varianter, så det skal være en som passer de fleste. Alt salg av oppskriften går fortsatt direkte til inntekt til KBK. 

Alle oppskrifter er til å brukes til å strikke til alle kjære og kjente, men det er ikke lov å del oppskrift, selge oppskrift videre eller strikke de videre på bestilling. Denne avtalen jeg har har jeg ordnet med KBK og daglig leder Kjetil Thorsen.

#kbk #kristiansund #fotball #kristiansundballklubb #lue #strikking #mittdesign #eliteserien2018 #eliteserien 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg