Gannibølgen er visst ikke helt over ennå!

Fortsatt så troner genserne fra Ganni og kopiene til Anett Opheim høyt opp som ønske til mange. Da disse først kom på markedet hadde jeg ikke sett for meg at de kom til å bli så populære, men hva viste vel jeg. Så nok en gang at pinnene fått sine på seg og en fersk ny Kristanes Fingenser har fått møtt sin nye eier på Gjøvik.

Denne er strikket i Brushed alpaca silk fra drops og det går med ca. 13 nøster i en størrelse small.

Ganni har også kommet med en ny genser, prisen på denne ligger på rundt 4000 og så langt finnes det ingen oppskrift på denne. Den heter The Julliard Mohair Pullover over strikket i striper i farger blå, grå, gul, rosa og rød. Jeg har fått spørsmål om jeg kan strikke en etterhvert og dette har jeg sagt ja til. Så etter å ha sett litt på garn har jeg funnet ut at Line Langmo Påfugel er ett greit alternativ til garn og jeg har også funnet de fargene som trengs. Jeg tenker at på denne er det bare å bruke en grunnoppskrift fra en genser og så strikke den i disse stripene fra originalen. 

Ganni

Vel dette får blitt ett prosjekt til en senere anledning, men ideen er der. ☺

#strikking #minmote #drømmestrikk #genser #ganni #anettopheim 

4 kommentarer
    1. Hei, har du oppskrift på den nederste genseren? 😊 Ønsker gjerne å kjøpe av deg dersom det er mulig

      1. Det er anett Opheim som har designet ganniinspirerte gensere, om hun har oppskrift på akkurat den du ønsker vet jeg ikke. Men anbefaler deg å sende en melding te ho.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg