Addi CraSy Trio

Fram til dags dato har jeg ikke hatt eller sett noen problemer med å strikke ermer, sokker eller toppen av en lue på 5 pinner. Men………etter å ha fått fått testet ut de Addi CraSy Trio pinnene har jeg virkelig funnet meg en favoritt innen pinner. Jeg har faktisk gått så langt at jeg har skaffet meg i alle størrelser fra pinne nummer 2 til pinne nummer 5. Finner jeg flere størrelser kommer jeg nok også til å kjøpe meg de.

Addi CrasyTrio brukes som vanlige strømpepinner, men maskene fordeles på to pinner og så strikkes det med den tredje pinnen. Genialt i grunn eller hva?

Den store forskjellen er at det bare blir to overganger per omgang, noe som gjør det både raskere og lettere å strikke alt fra sokker til ermer. Hver rundpinne er 21 cm lang og ender i metall som er 85 mm lange. Det geniale med disse pinnene også er at den ene enden er spiss og den andre butt, så her kan du strikke med hva du selv foretrekker. Selv foretrekker jeg den spisse enden når jeg strikker med tynt garn og den butte mens jeg strikker med tykkere garn.

Slik som dette ser du ut når du åpner de fra pakken;

Addi CraSy Trio Pinner
Addi CraSy Trio Pinner

De er virkelig helt supre til å strikke småtterier slik som babysokker, pluss også for de er såpass samarbeidsvillige at de passer til de fleste hender om du har stor eller små.

Addi CraSy Trio Pinner
Addi CraSy Trio Pinner

Instruksjonsfiler og guider som viser hvordan det fungerer, finner du på Addis hjemmeside:
www.addi.de/en

Addi CraSy Trio Pinner
Addi CraSy Trio Pinner

 

4 kommentarer
    1. Hei Ida!
      Jeg kom over bloggen din og synes den er både velskrevet og interessant. Det er tydelig å se at du virkeIig brenner for det du skriver om! Det er faktisk en kunst å holde leseren interessert over lengre tid, men det klarer du!
      Når dette er sagt, er jeg glad for å kunne fortelle at du er med på Topp 35 blogger om håndverk på vår nettside https://sparpedia.no/toplists/topp-35-blogger-om-handverk/.
      Vi har trålet internett på jakt etter de beste bloggerne, og har bestemt oss for å sette deg på listen over våre favoritter. Vi har laget et banner som du kan poste på bloggen din, om ønskelig: https://sparpedia.no/banners/banners-for-topp-35-blogger-om-handverk/
      Hvis dette er av interesse for deg, eller om du har spørsmål i denne forbindelse, kan du gjerne sende oss en e-post.
      På forhånd takk!
      Håper å høre fra deg.
      Hilsen
      Lisa Kok
      Junior Project Manager
      sparpedia.no

    2. hvordan strikke du barnesokker og hæl med addi crasy pinner???har du evt ei oposkrift på barnesokker??finner ingen oppskrift på internett på det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg