Fesk & Potet

Etter mye venting fra flere har endelig dagen kommet hvor jeg kan fortelle at en ny oppskrift endelig er klar. Jeg vet mange av dere har ventet tolmodig og jeg takk for at dere har holdt ut, mange skulle kanskje ikke tro det men det å designe en genser tar litt lengre tid enn noen dager – spesielt når en jobber 100 % i helsesektoren pluss at en skal prøve å være sosial og ikke minst ta vare på lille frøken Lexie.

Men nå er i alle fall nok en KBK genser ferdig og garnpakker med oppskrift er også denne gangen å få tak i hos Drømmestrikk på Futura, denne gangen har jeg også timet det slik til at den blir med på butikken nye åpningsdagen i nye lokalere. Størrelsen denne gangen er 8, 10 og 12 år.

Drømmestrikk har fra og med idag startet opp i nytt og flott lokale der gamle MIlla var, så her er det bare å ta turen og glede seg over alle de fine fargene og noen flotte nyheter.

Så tilbake til å fortelle litt om genseren – mange hadde kanskje sett for seg at jeg kom til å ta utgangspunkt i tidligere oppskrift bare i større størrelser, men jeg liker å variere litt. Så derfor ente denne genseren opp det ikoniske utsagnet for Kristiansund Fotball Klubb – FESK & POTET.

Selv om jeg selv ikke har den store interessen har jeg forstått at Fesk og Potet er noen som blir ropt ofte på stadion når KBK heltene entrer stadion!

Fesk & Potet;

  • Ka e fishan – Det e fesk og potet det, Harald Sæther servere det! Ka e blandaball – det fesk og potet det, Harald Sæther servere det. 

Jeg tenkte det kunne være gøy å lage de litt forskjellige og denne gangen har vi også testet ut genseren i en farge fra Spøt for å finne en farge som passer til de nye bortedraktene. Takket være en snill venninne har jeg også fått den ferdig strikket denne gangen istedenfor å teststrikke selv da tiden min ikke har strekket til denne sommeren. Så tusen takk til deg Amanda, setter kjempe pris på at du tok deg tid.

Som dere ser er denne en smule annerledes med KBK på brystet, ugla på skuldrene og Fesk & Potet på ryggen.

Genseren henger nå på utstilling siden Drømmestrikk fikk låne den en stund slik at dere kan få se den selv. Jeg håper også denne genseren faller i smak til de store KBK fan som er rundt omkring.

Ja, jeg vet flere ønsker genser i voksen størrelse og jeg skal prøve å få til det også. Tiden strekke bare som sagt ikke til bestandig, men jeg har ideer om genser i voksen størrelse, sitteunderlag, votter og baby. Så jeg håper dere fortsetter å følge med og forstår om det ikke kommer med en gang.

 

#kbk #KristiansundFotballKlubb #Fotball #genser #mittdesign

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg