16 – London – Lion King

Når kvelden kom og selv om dagen hadde bestått av regn og atter regn, dog med masse opplevelser som du kan lese om tidligere. Var tiden komme for dagen, kveldens og turens høydepunkt kommet, vi skulle på musikal i London. ENDELIG!

Siden vi allerede var i London sentrum gikk vi over Waterloobrigde for å finne frem til teateret som musikalen gikk i. Måtte bare da ta ett bilde når jeg var ett stykke ut på brua siden lyset fra London Eye var såpass fint å se på.

London Eye og alt det andre som låg omkring.

Så gikk turen videre til Lyceum Theatre og musikalen Lion King.

Lyceum Theatre.

Dette var virkelig en stor opplevelse og hele settingen levde opp til alle forventingene jeg hadde. Det var rett og slett magisk å se.

Teateret var også helt praktfull inni og selv om vi hadde bra plasser denne gangen skal jeg neste gang sitt i en av balkongene.

Lyceum Theatre, Lion King.

Under selve oppstillingen var det ikke lov til å ta bilder, men jeg stjal til meg noen på slutten for å vise dere noe. Hele oppsetningen skal virkelig ha skryt for hvor flinke skuespillerne var, musikken var helt på topp og ikke minst hvor flinke de hadde vært med å lage alle scene og rekvisittene.

Lyceum Theatre, Lion King.
Lyceum Theatre, Lion King.
Lyceum Theatre, Lion King.

Denne opplevelsen var fantastisk at en ting er sikkert, jeg skal på en ny musikal neste gang jeg besøker London. Målet må bli en ny en hver gang jeg besøker byen.

Helt til slutt er det bare å si at om du skal på denne musikalen er det bare å begynne å glede seg med en gang! Du vil ikke angre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg