#16 USA tur – Redde verden med Bumblebee

Ennå mere action som ventet oss i Universal Studios var Transformers the Ride.

Transformers the Ride.

Som ved alle attraksjonene her var det også kø her, men ikke like lang som hos enkelte andre. Men folksomt var det allikevel og ikke bare enkelt å ta bilder når det kryr av mennesker, men det stoppet meg ikke fra å prøve.

På veien til selve turen var det mørkt og som sagt folksom, så ikke så lett å få tatt noen bilder. Men jeg fikk med meg noe.

Informasjonstavler.

Det var informasjonstavler nedover hele veien som skulle bygge opp stemningen og her fikk du en hel histore som til slutt ente med The Allspark.

The Allspark.

Når vi da endelig kom til selve turen ble det til at vi skulle redde verden sammen med Bumblebee og resten av Autobotsene. Her foregikk det i et enormt tempo og alt var i 3D, så du følte det smalt rundt deg og at du både ramlet i fritt fall og at du fløy.

Etter turen fikk vi også muligheten for å ta bilder med selveste Bumblebee og en av de andre som jeg ikke husker navnet på.

Bumblebee.

I disse var det ekte mennesker inni, så de beveget seg og gjorde alle mulige ting. Selv prøvde de å skremme litt innimellom, men alle tok dette med mye latter. Køen var også kjempe lang her, så jeg orket rett og slett ikke å stille meg opp for å få ett bilde alene med de.

Akkurat denne karen husker jeg ikke navnet på, men om du vet si det gjerne i kommentarfeltet. 🙂

Nå går turen videre til neste attraksjon. Å som jeg husker jeg gledet meg, det gikk virkelig fra det ene høydepunktet til det andre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg