#17 USA tur – The Walking Dead

Det er få tv serier som jeg virkelig henger videre med når de varer og varer, men når det kommer til The Walking Dead er jeg mer en hekta. Jeg var sein til å begynne å se den, men når jeg først var i gang så venter jeg bare på neste sesong hver gang en tar slutt.

I serien har jeg hatt mange favoritter og selv til tider hvor du tenke nei og atter nei om en karakter så gjør de noe som du liker i neste øyeblikk. Å jeg har vel til og med grått en tåre når enkelte har død, for folk dør jo hele tiden. Bare tenk på de emosjonelle dødsfallene som Andrea, Hershel, Jesus, Carl, Lori, Sophia, Glenn, Tara og Rick for å nevne noen. Selv er min favoritt fortsatt med og jeg håper han blir med til slutten Daryl Dixon som spilles av Norman Reedus og nå hans hund Dog.

Som du skjønner er dette en serie jeg er litt hekta på og derfor var gleden først stor da jeg såg denne attraksjonen.

The Walking Dead attraksjonen hos Universal Studios.

Men gleden ble fort til en skuffelse, vi oppdaget denne rett før vi skulle dra da vi fikk beskjed om at det Universal Studios skulle stenge for dagen. Og enda større ble skuffelsen når vi oppdaget at det skulle stenge for å så åpne igjen for Horror Night og derfor ville The Walking Dead åpne. Så en ting er sikker og visst, neste gang skal jeg også være der på kvelden. Uansett om det er i Los Angeles igjen eller om det blir i Florida. 🙂 Får bare krysse fingrene for at vi får begynne å reise igjen kanskje neste år, krysser fingrene.

The Walking Dead attraksjonen hos Universal Studios.
The Walking Dead attraksjonen hos Universal Studios.
The Walking Dead attraksjonen hos Universal Studios.
The Walking Dead attraksjonen hos Universal Studios.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg