#2 – London – The Maitrise Hotel

Reklame | Hotels.com

De første to nettene vi bodde i London, bodde vi på ett hotell med navnet The Matrise Hotel.

The Maitrise Hotel i Maida Vale
The Maitrise Hotel i Maida Vale

Vel i følge hotellet selv sto hotellet i Maida Vale, men i følge en taxisjåføren vår var det ikke der det låg. Det låg heller noen minutter unna, men han mente de brukte det stedsnavnet for å kunne ta en dyrere pris for rommene.

Dette er noe jeg kanskje kan forstå. For hotellet imponerte ikke meg stort, ei heller andre gjester. Jeg hørte faktisk flere gjester klage de gangene jeg var nede i resepsjonen. De klagde over dårlig luft, det luktet gammelt og også røyk flere plasser. Rommene var heller ikke av de reineste om jeg skal si det selv.

Ser en på rommene på bildet ser det ikke så værst ut.

Hotellrommet vårt på The Matrise Hotel i Maida Vale
Hotellrommet vårt på The Matrise Hotel i Maida Vale
Badet på hotellrommet vårt på The Matrise Hotel i Maida Vale

Som dere ser ser det ikke så gale ut, men bilder lyver. Rommet var bitte lite og det var nesten ikke plass til kofferten en gang der inne. I tillegg når en såg nærmere på ting var det flekker på teppet, sprekker i flisene og vinduet kunne ikke åpnes. At vinduet ikke kunne åpnes er i seg selv ikke noe problem så lenge en har aircondition, men da må denne virke slik den skal og det gjorde den ikke. Selv om vi satte gradestokken til 16 var det varmt på rommet.

Vi hadde også med frokost på selv oppholdet, men dette var bare enkel brødskiver med ost og skinke. Skulle vi ha egg eller noe annet måtte vi betale ekstra.

Vi bestilte hotellet vi Hotels.com og selv om hotell ikke falt i smak likte vi godt hvordan det var å bestille via den appen. Jeg la også igjen en vurdering av hotellet på deres side. Der fortalte jeg at dette var et hotell jeg ikke kom til å oppsøke igjen. 🙁

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg