#2 USA Tur – Frankfurt

Kofferten var endelig pakket og Lexie og Snoopy hadde blitt plassert på ferie ho snille Hanne og endelig kunne vi ta fatt på turen. Men som dere kan tenke dere er det ikke bare bare å reise fort over dammen. Selve reisen startet fra Kvernberget (vår lokale flyplass her i byen) kl. 06.30. Så bar det videre til Oslo før jeg fikk en liten opplevelse av å være i Frankfurt i Tyskland, med andre ord fikk jeg en snartur innom ett land jeg aldri har vært i. Hihi, kanskje litt vel mye skryt om å ha besøkt landet da jeg egentlig aldri forlot flyplassen, men jeg har i det minste satt føttene på landjorden der. 🙂

Fikk så vidt satt beina på landejorden. 🙂
Andre etappe av turen er unnagjort da vi endelig er kommet til Tyskland.

Her i Tyskland på flyplassen i Frankfurt hadde vi en pause på ca. 4 timer før vi fikk satt oss på flyet og inntatt siste etappe på vei til drømmeferien. Fikk også tid til å nyte en godt moccakaffe i pausen.

Starbucks
Oppfriskende og oppkvikkende kaffe med sjokolade mens vi ventet på neste fly.
Det var en deilig følelse å kjenne på da vi endelig kunne si farvel til Tyskland og vi bare kunne drømme videre om hva vi hadde i vente.
Endelig var vi på vingene igjen.

Du kan tro jeg gledet meg når vi var kommet så langt, men fortsatt lang tur igjen. Fra Frankfurt ventet det oss nemlig en ca. 11 timers lang flyreise før vi ville lande i USA.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg