#21 – London – Madame Tussaud – Star Wars Universe

Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. dette I følge Yoda.

Med en kar som er for å si det rett litt mere interessert i Star Wars en meg har hadde han nok en mere spennende opplevelse akkurat her en meg. Jeg har sett veldig lite av filmene og i følge blodfan har jeg nok ikke sett de i rett rekkefølge heller. Om jeg tenker meg om har jeg vel kanskje sett den en film som blir sett på som 4 i serien om jeg har forstått det rett. Denne syntes jeg iallfall ikke var så verst! Så har jeg sett den siste som vi var på kino på, denne syntes jeg var kjempe dårlig.

Unnskyld nå om jeg tråkker på noen tær som syntes denne var bra, dette er kun min mening.

Men vi tok nå noen bilder inne på den delen også og siden jeg vet lite om disse karakterene får bildene tale for seg her også.

Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe
Madame Tussaud – Star Wars Universe

 

Settingene var meget bra fra min sin side selv uten kunskap så derfor var turen verdt det selv for meg som ikke er blodfan. Så all ære til Madame Tussaud mannskapet som har laget disse.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg