#21 USA tur – MudShark

La oss fortsette på min utrolige flotte ferie tur til USA. For som hos så mange savner jeg å kunne reise like mye som sikkert du også gjør. Nå går det jo en diskusjon på hvem som bør eller skal reise mens pandemien går, men denne vil jeg ikke legge meg ut i. Selvfølgelig skulle jeg ønsker at mine ferieplaner var like fulle som enkelte andres, men di influenserne som velger å reise for stå for det. Jeg holder meg hjem helt til regjeringen sier nå er det både lov og trygt å reise igjen, imens så drømmer jeg meg videre tilbake til USA og ferien jeg hadde der.

Når du er på en bilferie i Amerika sier det seg selv at en besøker både det ene og andre kafeen og restauranten, men en av stedene er sitter mest fast i tankene til både kjæreste og meg. Høres kanskje rart ut at denne festet seg slik som ett flott minne, for alene snakker vi ikke om en micheling stjerne plass. Men atmosfæren som var der var bare enkelt og greit perfekt. Det var så koselig, varmt og rustikk at du ikke kan komme fra å elske plassen. MudShark Brewing Co & Restaurant må bare oppleves.

Kjærest inn pågår favorittplass i Lake Havasu – MudShark Brewing Co & Restaurant.
Menyen som møter oss ved inngangen.
Hele menyen henger på veggen i forhold til ølen di selger. Her er det mye fra deres eget merke.

Skjekk ut hvor koselig det var der inne da, hele plassen roper til deg kom inn. Vi kom før mange andre og kanskje var litt tidlig ut, men dette var på grunn av at vi hadde opplevd noe hele dagen og var virkelig sultne når vi kom dit.

Skjekk ut hvor koselig det såg ut der inne.

VI var kun i Lake Havasu i tilsammen ett døgn, ikke lenge egentlig men vi opplevde mye. Men om du reiser hit vil du se at det ikke er så mange plasser å spise, så kanskje derfor vi forelsket oss her. Maten er enkel og grei, ingen luksus men det trengs heller ikke, selv bestilte vi oss pizza og burger.

Kjørest sin middag, en skikkelig burger.
Min kanskje litt enkle middag, men den smakte kjempe godt.

Drikken fikk vi også servert i egne glass laget til plassen. Vi digget de så mye at vi spurte om vi fikk lov å ta de med hjem. Og vet du hva? De sa ja!

En stykk IPA fra deres selskap.
Et stort glass med iskald Pepsi Max til meg.

Når jeg sitter her og ser på disse bildene tenker jeg bare hit skal jeg igjen. Blir kanskje ikke med det første da det er mange andre plasser jeg også vil oppleve, men MudShark I’ll be back.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg