#22 USA tur – Blue Chair Havasu

Turen var snart inne for å forlate Lake Havasu og kanskje en av våre desiderte favoritter, men vi kunne ikke forlate den uten en lunsj hos Blue Chair nede ved London Bridge.

Blue Chair Havasu nede ved London Bridge og stranden.
Snakk om at menyen gir deg innrykk av å være på ferie i varme og sol.

Det var bare så deilig å sitte her, nyte utsikten og kun kose seg på tur. Null stress og ingen vonde tanker så langt øye kan se, bare hygge og kos. <3

Mens vi ventet på maten tok vi med oss ene servitøren ut og tok ett bilde av oss i den store blå stolen utenfor også. Kjærest måtte gjøre seg litt til siden han digget stolen og jeg kunne ikke noe annet en å smile. Jeg koste meg så masse her i Lake Havasu, en av de beste plasser på denne jord.

Kjærest og meg selv i den store blå stolen, men London Bridge i bakgrunnen.

Vi spiste ikke så avansert her heller og det var heller snakk om å få is eg noe sammenlignet med å skulle spise flott. Så vi ente på en slags ostetallerken og en enkel burger med chips.

Burger med chips.
Ostetallerken.

Så nå var det bare å sette seg ned å spise før turen skulle gå videre, jeg hadde alt sett for meg hvor vi skulle ta en ekstra avstikker til. 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg