27 – London – Tower Bridge Christmas Marked

Ikke i min villeste fantasi såg jeg for meg så mange Christmas Marked som det faktisk fantes i London. Siste dagen vår i London hadde jeg ett stort ønske om å få med meg Tower Bridge så på vandringen dit gikk vi oss rett på dette markedet. Dette var litt annet enn alt det andre vi hadde sett. Her fantes det ingen karuseller eller leker, men heller ett stort fokus på mat i alle varianter og krydder.

Ikke viste jeg heller at det var det fantes både Tower marked, hotel og bru. Jeg hadde store planer om å besøke London Bridge, men det var ikke det jeg hadde sett for meg og vi fant fort ut at vi måtte til Tower.

På vei til denne bruen gikk vi oss altså først på ett hotell med navnet London Bridge Hotel.

London Bridge Hotel

Etter dette havnet vi rett inn på markedet.

Tower Bridge Marked – inngangen.
Tower Bridge Marked – Spice Mountain.

Her fantes det så mye krydder og lukter at en kunne rote seg bort.

Tower Bridge Marked – Spice Mountain.

Kom også over denne hyllen som må sies å være en drøm for ei som elsker chillikrydder.

Tower Bridge Marked – Chilli Spice Mountain

Mye fersk sjømat var også å finne her.

Tower Bridge Marked – Boat to Borough
Tower Bridge Marked – er fantes det noe for de fleste når det kom til sjømat.

Det fantes til og med fersk blekksprut, skal sies jeg aldri har smakt men jeg kan ikke si at det fristet heller.

Tower Bridge Marked – blekksprut med mere.

Det var også plasser hvor de tilberedte maten slik som her.

Tower Bridge Marked – her lages det sjømatretter til mange.

Sist på turen og litt av en tydere var ferskpresset juice av grønnsaker og frukt.

Tower Bridge Marked – frukt og grønnsaker til juice.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg