#28 – London – Tower Shop og Tower.

Ennå en ting vi gikk oss på på vår vadring var London Tower og London Tower Shop. Nå skal det sies at jeg ikke er den som kjøper mest inne på slike suvenir butikker, men når vi først var her måtte jeg ta med meg OA inn en tur for å se.

Historic Royal Palaces Shop

Denne butikken her har også nettbutikk visst du vil inn å se nærmere enn hva jeg gjorde mens seg hver der. Du finner nettbutikken HER.

Historic Royal Palaces Shop
Historic Royal Palaces Shop
Historic Royal Palaces Shop
Historic Royal Palaces Shop

Når vi kom ut av butikken gikk vi oss rett på London Tower og selv om jeg i grunn viste at det var stor hadde jeg ikke sett for meg dette omfanget.

Tower of London
Tower of London
Tower of London
Tower of London
Tower of London
Tower of London

Vi rakk dessverre ikke å gå inn i selve Tower og London, da tiden gikk fra oss. Men vi har det til neste gang når vi besøker London, for jeg tenker at jeg må få med meg dette en dag også.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg