#30 – London – Radisson Park Inn London

Så ble det en siste natt på oss i London, denne overnattingen var langt i fra planlagt. Men dessverre så gikk det slik denne gangen og vi var heldige med å pinne oss ett greit rom hos Radisson Park Inn London.

Radisson Park Inn London

Kanskje rart å si dette etter ett herlig opphold i London? Men denne siste natten på dette hotell var faktisk en overnatting på det fineste hotellet på hele turen. Jeg likte hotellet fra jeg såg det på utsiden til jeg kom meg på rommet.

Resepsjonen på hotellet.
Juletre fantes det også mange av ved Radisson Park Inn London.
Rommet på Radisson Park Inn London.
Badet på Radisson Park Inn London.

Måtte jo selvfølgelig ha meg en matbit den kvelden også og ente opp med fish and chips, pepsi max og ett glass vin.

Middagen på Radisson Park Inn London.
Ett glass vin smakte godt i kveldinga.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg