#8 USA Tur – Santa Monica Beach

Vi kunne ikke reise til Los Angeles USA uten å besøke stranden. Akkurat hvor mange stender som finnes er jeg ikke sikker på men vi tok oss turen til Santa Monica.

Først så besøkte vi pieren hvor det var trangt om parkering, men vi fant heldigvis plass og var klar for å oppleve sol og varme.

Vi fant heldigvis parkering.

Santa Monica Pier er en stor dobbeltledd brygge ved foten av  i Santa Monica, California, USA. Den inneholder en liten og områder for utsikt og fiske.

Utsikten er upåklagelig.
Kjærest
Ååå, hvor jeg drømmer meg tilbake.
Masse folk var det også.

Tenke seg til hvordan livet var før denne hersens korona dukket opp. Folk kunne treffes, vi kunne ut å møte folk og vi kunne oppleve plasser som dette.

En fikk rett og slett litt Baywatch av å være her.

Etter pieren måtte vi selvfølgelig ha oss litt tid til å sole oss på selve stranden. Her snakker vi å nyte livet til det fulle.

Santa Monica Beach

Stranden ligger langs Pacific Coast Highway i Santa Monica. Den er 5,6 km lang og har parker, piknikområder, lekeplasser, toaletter, samt bemannede badevaktstasjoner, Muscle Beach, sykkelutleie, noen få hoteller, en sykkelsti og trestier for varme dager og strandgjester med nedsatt funksjonsevne. Besøkendes aktiviteter inkluderer volleyball, surfing, paddleboarding og svømming. En av de tingen jeg likte spesielt godt også var at det er null toleranse for røyking, røyking på stranden er rett og slett forbudt.

Jeg elsker rett og slett livet ved stranden.

Det er noe helt spesielt å bare sitte i sanden og nyte det strålende været. Full avslappning er ikke vanskelig å få til og sist men ikke minst fikk jeg jobbet litt med brunfargen. Men så var det tid for en liten matbit og da var det på tide å besøk en av kjærest sine plasser han hadde sett for seg.

Kjærest på vei for å få seg en matbit.

Mer om det i neste innlegg om denne drømmeferien som jeg har så mange gode minner fra. 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg