ABD går for KONKURS nok en gang!!

Så kom dagen hvor svaret endelig kom. Kan ikke si jeg er noe som helst overrasket over at vi fikk blankt avslag på klagene, men at Anne Brith Davidsen skulle bruke korona som årsak til at vi ikke kan finne en løsning….

Korona er altså årsaken til ingen løsning!

Vel, den hadde jeg ikke sett komme på denne måten. Klagene ABD har fått inn angående ABIP kom lenge før koronaviruset og hun har holdt igjen lenge uten å gi oss en god løsning. Så jeg synes faktisk det er bak mål å nå bruke ett virus som årsak for dette. Anne Brith Davidsen har dratt denne saken ut alt hun har kunnet for å nå komme med denne løsningen.

Om hun også går til konkurs er det faktisk hennes fjerde. Altså fire ganger gjør hun det samme på grunn av pengeproblemer, men likevel får hun fortsette. Dette er noe jeg synes er rimelig forkastelig. At en person kan starte det ene og det andre firmaet for å så gå konkurs gjentatte ganger uten at det får konsekvenser, er noe jeg ikke har en forståelse for.

Pluss denne gangen har hun faktisk brutt lovene i tillegg, men allikevel slipper hun unna.

Nei, vet du hva! En kan ikke svindle mennesker for penger å bare komme unna med det! Anne Brith har tatt penger fra masse mennesker, ikke bare oss kursdeltakere men også samarbeidspartnere som hun heller ikke betaler. Hva har hun brukt pengene opp på lurer nå jeg på? Har hun brukt det på seg selv, hus og ett liv med limousin og champagne? For å nå slippe unna med med å erklære seg insolvent og skal nå melde oppbud, det vil si slå seg konkurs for 4 gang!!! Er ikke dette svindel vet ikke jeg !!!

Jeg vet ikke helt hvor veien går videre nå, eneste jeg vet er at jeg må summe meg litt. FÅ snakket med resten av gruppen og så må vi bestemme oss for veien videre. Jeg har ikke tenkt å gi opp denne kampen riktig ennå. Dette har nå bikket over til en prinsippsak hos meg.

Jeg har kontaktet både Dagbladet og Romerike Blad om svaret vi har fått på mekling. Og Dagbladet er først til å komme med en artikkel om dette, den kan dere lese HER.

Ett AS av Anne Brith Davidsen konkurs nok en gang!

 

10 kommentarer
    1. Helt forferdelig ! Stå på videre, meld inn deres krav til boet og krev konkurskarantene om dere kan !
      Dere har gjort og gjør en fantastisk jobb 👏👏👏

      1. Kan ikke røpe alt ennå, da ikke alt er sikkert og vi ikke helt vet hvordan det blir. Vil informere deg og alle andre så snart vi vet noe. Eneste jeg kan si med sikkerhet er at jeg ikke gir meg. Dette har bikket over til en prinsippsak like mys som det består i å få igjen pengene.
        Takker for støtten og håper du følger med hele veien. Det blir nok ikke lett, men siste ord er ikke sagt.

    2. Så BRA at du ikke gir deg. Vi er MANGE som er forbanna og frustrerte nå -det er bare å se diskusjonen om henne på kvinneguiden. Dere må ikke gi opp. Hun skal søren ikke få sitte igjen med absolutt null konsekvenser etter å ha BEVISST svindlet til seg over 1 million kroner bare på ABIP (og så kommer penger fra bok og bloggerne også). At det nå ikke er penger i kassa kan kun komme av et enormt personlig forbruk. Og at hun da kan bare melde firma konkurs og selv slippe noen konsekvenser er helt uakseptabelt.. Så IKKE gi deg -dere må fortsette kampen. Både fordi hun ikke bør slippe unna konsekvensene -og fordi dere fortjener av prinsipp å få pengene og en offentlig beklagelse.
      Og som du skriver: skylde på corona??!! Corona er ikke årsaken til hverken løgn, uærlighet og svindel. Corona er heller ikke årsaken til at firma går til helvete -det er SANNHETEN om hennes skitne spill som er årsak til at ingen nå vil bruke henne eller samarbeide med henne. Og hvis hun har brukt opp alle pengene på bil, hus, løshår og fester -så får hun jammen meg finne en løsning og betale de privatpersonene og samarbeidspartnerene som hun skylder penger. Fy søren så sleip hun er!…

      1. Ingen planer om det nei, er irritert akkurat nå så derfor blir jeg å summe meg litt. Skal snakke sammen med de jeg kjemper sammen meg og så skal vi legge oss en slagplan. Denne kampen er langt ifra over og siste ord er ikke sagt ennå.
        Dette har blitt en prinsippsak for flere av oss og derfor så backer vi ikke unna.
        Ja, unnskyldingen om korona er noe stort tull.
        Dessverre er damen veldig slu og tydeligvis utspekulert når det handler om business.

        1. Det er en skam mot de som har blitt smittet av korona, lever i karantene fordi de er i risikogruppen og de som er døde av denne sykdommen.

          Den dama der, eier jammen meg ingen skam. Håper hun får nei til videre bedrifter/kurs som hun måtte starte.

          Jeg liker ikke å banne, men FY SØREN ALTSÅ!

          1. Jag er ekstremt enig med deg og det er også en av grunnene til at svaret jeg mottok gjorde meg forbanna.

            Akkurat hvor dette stopper vet jeg ikke, eneste jeg kan si er at jeg ikke har gitt meg ennå. Jeg kommer til å fortsette kampen videre sammen med de andre.

            Du er ikke den eneste som ikke liker å banne, kan love deg jeg har holdt igjen på mange setninger i innleggene den siste tiden. 😉

      1. Takker for tipset. Vi har en plan og kommer til å gå videre, men kan ikke fortelle akkurat hva vi planlegger i første omgang. Men så snart jeg får muligheten vil jeg dele det med dere. 🙂 Kan bare love at kampen fortsetter.

    3. Stå på! Det er mange som følger med på denne saken og mener at både ABD og andre såkalte influencere må stå til ansvar for det de driver med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg