Akt-tegning av meg

Jo eldre en blir jo vanskeligere er det å komme på noe en ønsker seg til bursdagen når noen spør en rett ut hva; hva ønsker du deg?

Jeg tro jeg seriøst savner tiden når en faktisk ønsket seg noe, istedenfor nå hvor en bare går å ordner seg alt selv. Du vet den gleden du får når du venter i spenning før bursdagen din eller før julaften på om du endelig får den barbien, bilen, roboten eller hva enn du hadde ønsket deg i lengre tid. Og hvor lykkelig du var når du åpnet opp presangen og det du fant bak papiret var noen du virkelig hadde drømt om i lengre tid.

Men nå lever vi en tid hvor dette så og si aldri skjer lengre. Folk inkludert meg selv ordner det selv, det en ønsker deg skaffer en seg om det er full pris eller om du bare venter litt og kanskje finner det på salg. Uansett så skaffer du det selv og så å si nesten ingen andre kjøper gavene til deg lengre.

Så med bakgrunn i dette fikk jeg altså dette spørsmålet som som vanlig fører til at jeg ikke vet hva jeg skal si. Så Tor sin måte å løse denne floken på var enkelt greit som han sa selv; jeg ønsker å tegne deg. Dette kunne jeg jo ikke si nei til, tenke seg til en akttegning av meg liksom! Tror vi holder oss til ett portrett.

Nei da, så kunstnerisk tegning skal jeg ikke ha av meg selv. Men Tor er en utrolig flink tegner som klarer di utroligste ting. Så når jeg var der måtte jeg selv følgelig få ta en titt i alle hans gamle tegninger.

Her ser dere noe av kunstverket han har tegnet.

Hender er noe av det Tor spesielt liker å tegne.
Snakk om kunstneriske evner.
Nakne mennesker ser ut til å være noe han har tegnet masse av.
Både damer og menn har blitt hyppig tegnet.
Hadde dette vært meg hadde det vært en strektegning.

Så jeg må si jeg er litt spent på hvordan portrettet av meg vil bli den den han får tid til å begynne på det kunstverket.

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg