Alt er klart for avreise, bare å telle dager nå!

Idag har jeg rett og slett gjort veldig lite. Kjenner at når jeg er i nattvaktsmodus forsvinner energien litt for hver natt og denne uken er det veldig mye jobbing på grunn av natt og garnbutikken. Men det er jo slik jeg liker å ha det. Så når jeg sto opp idag ble den tur ut med hundene i mellom regnbygene. Ikke traff vi på en viss person heller, derfor kunne vi bare kose oss og nyte oppholdet i været.

For idag har det virkelig bøttet ned. Skal ikke si jeg er deprimert på grunn av været, men en smule værsyk må jeg innrømme jeg er. Kjenner at sommer og ferie ikke kan komme tidsnok.

Men iallfall etter tur med hundene så for jeg hjem og lagde en enkel tomatsuppe til middag. Formen er ikke helt på topp, mulig jeg har blitt smittet med noe på jobb siden det er litt sykdom på jobb nå? Så en tomatsuppe med tabasco tenkte jeg at basseluskene ville få litt motstand om de ønsker å feste seg.

Pluss at jeg kokte egg og stekte pølse til for å ha litt ekstra mat i suppa. Vet ikke om mange er vant med dette, men jeg er iallfall oppvokst med dette og synes det gjør seg godt i suppa. Tanken er også side det ble igjen rester at suppen skal bli til pizzasaus i morra. Bilde blir tatt da.

Var forresten og hentet det nye passet mitt idag også hos politiet.

Passbilde.

For første gang synes jeg ikke passbildet mitt ble av den verste sorten heller, selv om jeg ikke kan ta bilde av selve innholdet.

Nytt pass.

Fikk også en liten gave fra vennennina mi igår, så nå har passet fått seg ekstra beskyttelse.

Passgave.

Nå som passet tilslutt også er på plass og alle vaksiner er tatt er det bare å telle ned til dagen med ferie for fult.

Bali

Så Bali snart kommer jeg! 🙂

Gud bedre som jeg gleder meg og hvor godt det skal bli med sol og varme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg