Annie Lue og garnslanking

Bær over med meg her. For ja jeg vet vi er i juni og teoretisk går inn i varmere tider. Men jeg er inne i noen dager hvor små prosjekt er hva som funker for å få noe gjennomført. Selv om vi egentlig nå går mot sommeren er det jo en ting vi vet med sikkerhet og det er at høsten og vinter kommer snikende nok en gang i år også.

Så klart håper jeg den holder seg lengst mulig unna og at vi kan ha en fantastik sommer alle sammen her hjemme, iallfall så lenge UD sier det ikke er forsvarlig å reise ut på grunn av Convid19 Pandemien. Jeg er jo langt i fra den eneste i disse dager som må endre på planen, men jeg skal fortelle mer om det når jeg har fått avklart alt.

Uansett så bruker jeg dagen nå til å få unna noen småprosjekter og ikke minst får slanke garnlageret litt. Ett garnlager er vel noe de fleste av oss garn entusiaster må innrømme slev om det sitter lengre inne for noen av oss enn andre? 😉

Jeg er vel en av de som egentlig ikke vil innrømme at det er så stor. Tenker ja jeg har litt, men det er da bare noen rester her og der. Vil ikke se skogen for alle trær liksom, men jeg har nok litt mere enn hva øyet mitt selv vil se.

Uansett fikk jeg i hvertfall brukt opp litt mere merinoull i dag og noen knapper bestilt på Ebay.

En liten lue til ei lita tulle.

Annie Lua er fra KlompeLOMPE Strikk til hele familien boka. Luen finnes i størrelse 1-2 år, 3-6 år, 8-12 år og voksen og selv har jeg har strikket denne i størrelse 1-2 år.

Det du trenger for å strikke luen er som følger;

  • Ett reste nøste av favorittfargen til den lille frøkna eller herremannen, selv har jeg brukt Merinoull fra Sandnes garn og fargen Gammelrosa nummer 4042.
  • Liten rundpinne nummer 3 og 3,5
  • Settpinner nummer 3,5.
  • Så mange knapper som du selv ønsker å dekorer den med.
Annie Lua finner dere i denne boken; KlompeLOMPE Strikk til hele familien.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg