Babyteppe

Reklame | Marte Helgetun

Som sagt økte familen her om dagen og en babygave måtte på plass. Da ble det til et babyteppe av to nøster Fargespill fra Marte Helgetun.

Strikket og heklet babyteppe.

Teppet finner dere oppskriften på her; https://www.martehelgetun.no/blogg/2021/11/babyteppe/

Fargen jeg har brukt er;

  • Kløvereng nummer 12.

Teppet er strikket etter oppskriften fra Helgetun med to nøster. Du startet med tre masker og øker slik oppskriften sier til du har brukt opp første nøste. Selv stoppet jeg en stund før det for jeg hadde planer om en heklet kant rundt. Så når det ble stor nok slik jeg såg for meg, begynte jeg å felle.

Babyteppe

Som sagt heklet jeg også en bølgekant rundt selve teppe for å gi teppet en fin avsluttende kant.

Babyteppe25
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg