Bernie, kjærest og sushidate

Noe av det beste jeg vet å spise er sushi, noe jeg ikke trodde jeg kom til å si om du hadde spurt meg for noen år siden. Men av alle ting har sushi blitt noe som spises med det jevne og enkelte dager unner jeg meg en buffe. Noe som det var i går på Sushi Bar her i Kristiansund og av alle ting fikk jeg overtalt kjærest til å være med.

Klar for å innta ett bedre måltid.

Nå skal det sier at jeg kanskje fikk overtalt han best på grunn av kyllingen, vårrullene, halvmånene, blekkspruten og den stekte risen. Altså det som var varmebehandlet, for det viste jeg at han kom til å like.

Men til min store overraskelse gikk han like mye for den opprinnelige sushien og ikke bare det varme. Pluss at han faktisk syntes det var godt, så godt som at neste gange vi er ute med gjengen fra holmen å spis vil han dele en kombo med meg med kun sushi. 🙂

Kjærest ga det også ett hederlig forsøk på å spise med pinner.

Han ga også pinnene ett hederlig forsøk, men ga fort opp og gikk for gaffel og kniv. Men hva gjør vel det – kjærest vil tross alt være med å spise sushi. 😀

Når kvelden var omme og vi kom heim la kjærest ut ett bilde av seg selv for å vise at han spiste sushi og da ble det til at venner kommenterte med memes av Bernie Sanders i votter, boblejakke og munnbind. Så derfor måtte jeg bare prøve ett jeg også hvor da Bernie var med oss å spiste sushi. 😉

Bernie Sander med på daten vår hos Sushi Bar.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg