Blomsterbord / Flowers In Row Strikk

Jeg har planer om å strikke en eller flere Lindtein gensere etterhvert bare tiden min strekker til. Har lyst på en enkel en selv og en med fletter og perlestrikk. Så med andre ord må jeg kanskje sette av litt tid i sommer til å prioritere litt egostrikk? Kanskje………tiden vil vise.

Har jo egentlig nok å henge fingrene i og slik det ser ut til nå vil det bli ennå mere om jeg takker ja til det jeg har blitt tilbudt. Skal fortelle mer om dette etterhvert om det blir slik drømmen sier, men foreløpig velger jeg å holde dette litt hemmelig.

Men så tilbake til dette med Lindteingenser, etter å ha studert oppskriften litt kom jeg over noe på oppskriften som de kaller blomsterrad. Disse maskene har jeg selv ikke vært borti før så derfor ble det til at jeg søkte litt rundt omkring på nett og kom tilslutt over denne videoen viser veldig godt forklart hvordan denne teknikken skal gjennomføres.

Så selv om jeg selv ikke blir å strikke disse maskene riktig ennå tenkte jeg det var like så greit å vise dere nå og så har jeg den lett tilgjengelig til jeg selv for behovet for disse maskene.

Ved å dobbelttrykke HER kommere dere direkte til videoen som dere trenger for en lett forklaring.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg