Boffene med egen dagmamma

Hvordan vi har blitt så heldige er ikke godt å si, men vi er i allefall utrolig takknemlige for bonusmor Monica som stiller opp når det måtte være.

Bonusmor som også er dagmamma sammen med bonusbror. 🙂

Jeg har fortsatt ferie egentlig og begynner i grunn ikke på jobb før på mandag, men noen dager går ikke som planlagt. Forandringer skjer når du blir kontaktet på jobb for å gå igjennom noen situasjoner og utfordringer vi har på jobb og selve sjefen også kommer. Så da måtte bare ferien vike litt og jeg kunne ikke la møtet gå i fra meg. Vi har trengt dette møtet lenge og selv om jeg ikke kan si noe på grunn av taushetsplikt var det nødvendig for oss alle.

Møtet skulle vare i ca. 45 minutter, men ble nesten 3 timer jeg ble borte. Derfor er det så kjekt å vite at hundene har det helt fint hos dagmammaen sin. Monica har nok blitt like glad i mine som jeg har blitt i hennes og i tillegg elsker hundene våres neste begge to like mye. Innimellom nesten vanskelig å vite hvem som er hvems. 🙂

Kanskje mange som ser på meg som en crazy hundemamma, men på lik linje som de som har tobeinte barn er det like viktig for meg at mine firbeinte har det fint. Og når de kan bli passet på og dullet med av en med ett slikt stor hjerte som denne damen er det iallfall lite å bekymre seg over. <3

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg