Byens største…….

Lyst å bli med på en av vårens største happening spm skjer i Kristiansund by?

Vel her er muligheten både for deg og for meg.

Drømmestrikk holder nemlig byens største Strikkekafe i Festivitenen av alle ting den 21 mars.

Marte Helgetun kommer å viser nye modeller, noe jeg er veldig spent på. 😊

Muligheten for å kjøpe Helgetuns sitt garn er også her.

Billetter kjøpes på eventim.no og koster 180 kroner. Dette dekker inngangsbillett pluss enkel servering.

Dette har jeg skikkelig trua på at det blir en kjempetrivelig kveld for alle.

Jeg er med! Enn du?

Ps; ikke sponset, deler kun for at jeg har trua på dette. 🫠

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg