Da er jeg med i kampen!

Reklame | Eliteserien.no og Kristiansundbk.no

Min første KBK lue i baby og barnestørrelse.

Hvem skulle vel tro dette om meg, en person som har null interesse eller peiling på fotball er plutselig med på noe som dette?

Nå skal det sies at det er flere år siden jeg startet å tegne mønster til KBK. Men dette begynte mest som gøy og som en utfordring siden det var kollegaer som ønsket seg og så ballet det på seg. Så fra den første lua. jeg laget har det blitt så mye mye mer.

Jeg har både tegnet og strikket luer, pannebånd, gensere, kofte og en bamse. Noen har til tider tatt seg litt vel mye friheter og sagt at det er deres design. Men jeg har fra dag en kontaktet KBK og fått tillatelse om design og at de i tillegg kan  selges hos Drømmestrikk Futura og Life Storrkaia. Designet mitt går igjen i flere av det jeg har laget og selv om en del er forskjellig er det allikevel lett å se det er mitt, i hvertfall for mitt øye.

Så selv om jeg ikke er interessert i fotball selv, synes jeg det er kjempegøy å se bilder fra tribunen hvor jeg ser mange sitter med strikkatøy fra mitt design. Digger det rett og slett, så takknemlig for at folk har likt mønsteret og ville fått strikket sitt eget.

Derfor var det ekstra gøy å bli spurt om jeg ville være med i kampen og å ha designet noe av det fineste innen supporterutstyr og tilbehør. Dette kunne jeg ikke sett for meg i min villeste fantasi, men nå har jeg altså meldt meg på i kampen. 🙂

Selv har jeg strikket alt av hva jeg har laget, men det er ikke alt jeg dessverre har tatt bilder av med at noen bruker det. Derfor er jeg så takknemlig for å ha fått noen bilder av ei som virkelig er interessert i fotball. Sønnen henne har både lue og genser og dette har jeg fått lov å vise dere på bloggen. Luen han har på seg på bildet er det jeg som har strikket, men genseren er det ei dame som heter Kari Morkelstrand som har strikket. 🙂

Sønnen i den første luen jeg noen gang strikket til baby/barn.
Snakker vi sjarmør eller?
Luen har jeg strikket mens genseren er stikket av Kari Morkelstrand.
Jeg valgte å bruke selve uglen på fronten av genseren da uglen er noe som hører med til KBK.
Genseren er stikket av Kari Morkelstrand
Bak tok jeg tallet 2003 da det var da klubben ble stiftet.
Genseren er stikket av Kari Morkelstrand
I tillegg til å ha med uglen og årstallet har jeg også med selv bokstavene KBK og så noen fotballer.
Luen har jeg strikket mens genseren er stikket av Kari Morkelstrand

Så med dette og noen flere bilder har jeg altså lagt meg inn i kampen om fineste design. Konkurransen går frem til 31 desember, så fortsatt en stund til en vet hvem som vinner. Frem til da får jeg bare krysse fingrene og håpe på det beste. 🙂

Har du selv forresten lyst å melde deg på?

Vel om du støtter KBK eller Kristiansund Fotball Klubb som de heter kan du gå inn HER.

Og om du har ett annet lag du liker og ønsker å lage noe til kan du gå inn HER.

Lykke til til alle som kaster seg med, dette trur jeg kan bli gøy. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg