Dag 1 i karantene del 1.

Kan ikke tro det etter disse ukene. Jeg skulle på drømmeferie til Bali med kjæresten. Første dagen var jo perfekte, helt til Coronavirus slo ut for fult her hjemme og Erna ba alle reisende komme hjem før ho stengte landet. Det ble mye frem og tilbake for å komme seg hjem og jeg skal forklare nærmere senere.

Men akuratt nå er jeg bare glad jeg har kommet meg hjem. Så i dag tidlig begynte den offisielle nedtellingen på karatenen. Etter mye stress de siste dagene på Bali og mye om å men med hjemmreise over 2 døgn, trenger jeg en dag eller to for å bare slappe av hjemme før energien er tilbake for fult.

Uansett, rett før vi kom hjem ba vi søsteren til samboeren om å handle inn mat til oss. Vi har nå mat nok til å skulle vare i allefall mesteparten av karantene og i dag blir det fiskesuppe.

Vi hadde igjen så mye skal etter nyttår at jeg tenkte å bruke dette nå til å lage en ubeskrivelig god kraft. Så en herlig fiskesuppe vil nok smake godt i dag og i morra mens uværet herjer utenfor.

Sjøkrepskraft in the making.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg