Dag 11 i karantene – alt går til h……

Noen dager altså!!

Dagen startet så bra, lagde makroner og aldri før har jeg fått til så fine. (Bildet kommer etterhvert).

Men så da når jeg setter meg ned for å strikke, kommet ganske så langt også.

Men så går da alt til helvetet……

Alt arbeidet jeg har lagt ned må rekkes opp igjen.

Noen prosjekter altså, rekke opp og på igjen.

Så nå har jeg altså rekt opp nesten alt og klar til å begynne på nytt. Krysser fingre for at det blir bedre nå.

Eneste positive med å sitte fast med dette er at en kan se på serier samtidig. Derfor passet det perfekt med melding fra Riks Tv om at flere serier og filmer er tilgjenngelig. Har alt funnet meg en, så får vi se.

Blir det noe bra å se på kan jeg fortelle om de senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg