Dag 13 i karantene – Ut å nyte sola.

Endelig kom det litt fint vær til byen også. Så etter baksten med japanske kanelknuter i dag har dagen blitt brukt ute. En tur på Blomneset for å lufte hunder og eller har tiden blitt brukt i hagen. Hvor jeg gleder meg til denne karantene tiden er over (bare en morgendagen igjen). Ikke at jeg kan bevege meg så veldig mye rundt ingen av oss kan jo det. Men det blir jo hakket bedre allikevel for min del når en slipper å unngå all slik som jeg har gjort til nå.

Selvfølgelig skal en holde avstand fortsatt og når jeg begynner på jobb igjen må hensyn taes. Men det blir likevel bedre enn å nesten bare sitte inne.

Men en ting er sikkert og det er at jeg er evig takknemlig for at samboeren har denne hagen og hjemplassen. Perfekt for små firbeinte boffer når lufteturen eller blir hemmet. I tillegg er det kjempe kjekt å å kunne sitte ute i hagen å stelle hundene. Så i dag har hundene fått litt pelsstell og kloklipp. Spesielt kloklippen var nødvendig i dag.

 

Snoopy og Lexie nyter en finværsdag på stranden.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg