Dag 14 i karanten – Overraskelse til denne påska også.

En gang er en heldig, når en får det to år på rad kan det kanskje snart kalles tradisjon.

På lik linje som i fjor kom det også gave på døra i år også til påsken. Sjefen til samboeren vet å sette pris på sine medarbeidere og deres familie.

Overraskelse på døra.

Dette er jo bare så koselig og hyggelig av Munck.

I år var påskeegget godt forseglet med tanke på virusepedimien vi er inne i.

God forseglet påskeegg.

Selv om jeg satte kjempepris på egget valgte jeg å flytte godteriet over i påskeegget fra i fjor. Det er nemlig mer dekorativt. Pluss at jeg fikk en ide på hva jeg kunne bruke det gjennomsiktige påskeegget på. Mer om det senere om det går slik jeg ser for meg.

Noe å kose seg med denne påsken.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg