Dag 5 i karantene – Giveaway hos Drømmestrikk

Reklame | Drømmestrikk

Da var vi kommet til dag fem på dine to ukers perioden og jeg er jo som sagt ikke i jobb på grunn av dette. Men selv om jeg ikke jobber ønsker jeg likevel å støtte opp om jobben og spesielt garnbutikken som jeg både jobber i og i tillegg kun nesten bare handler i når det kommer til garn.

Derfor når jeg nå ser at sjefen min har ordnet med en giveaway til en heldig kunde måtte jeg bare dele. Her kan en heldig kunde vinne ett lite prosjekt og no godt til. Nå i disse dager er det jo veldig viktig at vi støtter opp om våre lokale butikker og kanskje ved å bruke de når vi handler berger de når også denne epidemien er over også.

Giweaway Drømmestrikk

Det eneste du trenger for å vinne er å gå inn på Drømmestrikk sin side på Facebook. Dere finner direkte link HER. På selve innlegget kommenterer du med en 🙂 og det er at du trenger å gjøre for å være med i trekningen. Vinneren trekkes førstkommende mandag.

Giveaway Drømmestrikk

Pannebåndet du vinner her er enkelt å strikke og du trenger ikke være noen erfaren strikker for å få det til. Så hva har du å tape! Om du ikke strikker selv har du kanskje noen som setter pris på en liten gave. Pluss at du selv kan kose deg med en sjokolade og en god kopp med varm te. 🙂

4 kommentarer
    1. Strikker for harde livet og lurer på om garnet burde vært på museum. 😁 Det har ligget i årevis. Hovland Rosita. ( Viskose/akryl). Det er faktisk veldig godt å strikke med, mykt også.

      1. Hehe, ja garnlageret kan en finne mye rart garn i. Men så bra at du bruker det opp. Aldri selv hørt om det garnet, men liker du det er ingen ting bedre. Da ender jo også plagget mest sannsynlig med på å bli brukt. 🙂

        1. Ikke så rart du ikke har hørt om det garnet. Ved hjelp av etiketten og fabrikknavnets stavemåte og litt søk på nett, fant jeg ut at garnet er kjøpt senest 1986, sannsynligvis litt tidligere. Ingen skal beskylde meg for å kaste noe for fort. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg