Dagen er kommet for svar rundt ABIP kurset!

Så var dagen her, dagen hvor alle svar forhåpentligvis kommer frem. For i dag den 5 mars er dagen hvor Forbrukertilsynet har satt fristen for Anne Brith Davidsen til å komme med svar på klagene til vi missfornøyde.

ABIP kurs

Helt ærlig har jeg vært spent på denne dagen siden jeg viste om fristen. Jeg vet jo selv at jeg har fortalt sannheten, likeså de andre som har sendt inn klage. Men jeg er spent på hvilke svar Anne Brith Davidsen selv vil komme med. Med tanke på at alle klagene våre er avvist blankt lurer jeg på hvordan hun har tenkt å forsvare kurset og at vi har fått alt vi har betalt for.

Teoretisk om hun mener hun ikke har gjort noe feil i forbindelse med kurset hun har solgt, bør jeg dette være lett å bevise fra hennes side. Akkurat på lik linje som vi kan bevise hva vi har klaget over.

Som forbrukertilsynet har skrevet kan dette ende på flere vis, personlig håper jeg bare alt nå kommer ut og at sannheten vinner frem. Som flere har skrevet om inkludert meg selv vil vi nå se hvem karmaen faller tilbake på.

Selv i dag blir jeg å legge med nå på morgenen på grunn av at jeg er inne i en intens nattevaktsperiode. Så derfor blir det spennende å våkne opp å se hva som eventuelt har kommet frem mens jeg sover.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg