Dagen som starter oppned!

Vel ny dag og nye muligheter sies det….Vel, det er jo sant men om det fungere like godt hver gang er noe usikkert. Jeg starter i alle fall dagen opp ned her.

Hva skal en si her…..

Natten kommer og da skal en sove sies det. En enkel sak ikke sant? Du er sliten etter en lang dag, kroppen trengs og lades og hodet trenger å slappe av.

Nei ikke i natt sa kroppen, i natt skal du våkne med smerter og nesten ikke klare å flytte på deg.

Takk kroppen, virkelig snilt!

Ente da med at jeg til slutt fikk kravlet meg ut av senga og sto opp. Så klar til å starte dagen liksom. Hadde jo gjort avtale som jeg ikke kunne si nei til heller. 🤪 Hva skal en si når noen spør liksom…🤣

Vel nå er alt pakket å klart, kroppen er smurt inn med voltarol all over og morgendosen tatt. Så for å forberede kroppen helt ligger jeg nå altså her på gulvet i gangen, samler mot og krefter. Ja, hva annet kan en gjøre. Kunne selvfølgelig holdt meg heime og inne, men NEI det gjør ingen ting bedre.

Så da er det bare å komme seg opp og bli med på hva en har sagt ja til. Klarer jeg å gjennomføre skal jeg fortelle om det og om jeg ikke klarer dagen, vel da er det også greit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg