Den beste julegaven for noen med fire poter

Så var julaften over og for å si det rett ut synes jeg det er litt godt. Jul og meg går egentlig ikke sammen, personlig skulle jeg ønsket vi kunne hoppet over hele greia. Jeg vet ikke, men jeg synes rett og slett både tiden før og rundt jul er tung og ser egentlig bare frem mot til det nye året.

En riktig god jul til dere alle. 🙂

Når det er sagt hadde jeg allikevel en så koselig julekveld som jeg bare kunne. Vi var å feiret julekveld hos gamle tane Signy sammen med broderen til kjærest Peder. Peder serverte ribbe og det var jo ikke dårlig. Er tross alt det jeg er vokst opp med og synes er hakket bedre enn pinnekjøtt. Men nok en gang bare meg og min mening. Til dessert hadde vi min riskrem og hjemmelagde rødesaus – skal dele den med dere litt senere.

Uansett – hundene var selvfølgelig med å feiret julekvelden. Jeg vet ikke hvordan det er i din familie, men hos oss så får hundene også julegaver. I år fikk di flere, men den som slo mest ann var den fra bestevennen Tarza sammen med bonusmor Monica.

Der fikk de nemlig ett snuseteppe.

Aldri hørt om sier du kanskje, jeg hadde i hvert fall ikke hørt om det. Det er visstnok beregnet til å gjemme godbiter i slik at hundene skal lete etter di. Men Snupsi fant fort ut at dette teppet var til å sove på i alle stillinger som finnes. Bolla likte det hun også, men som sagt falt det mest i smak hos Snoopy.

Snoopy den første kvelden med julegaven sin.
Teppe var bare perfekt å sove på.
Selv med selskap av Lexie er det perfekt å sove på.
Men aller best liker Snoopy det alene.

Så hva gir dere til hundene i julegave og gir dere i det hele tatt julegaver til de firbeinte?

Ellers så vil jeg bare si fortsatt god jul til dere alle, her skal jeg nå fortsette med pinnekjøtt middag som jeg lager for første gang.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg