Det skjedde faktisk……

Meg pluss campinglivet er to ting jeg ikke hadde sett for meg, ei tror jeg andre kunne sett for seg meg som det.  Jeg må vel innrømme at jeg liker det best når det er litt komfort og det minimum av fasiliteter. Kall meg kanskje fisefin….;-)

Men jeg har aldri vokst opp med teltliv eller camping. Mitt liv innen det er i ett leketelt på dagtid i hagen når jeg var yngre, pluss en overnatting på en campingplass i 1997. Faktisk den eneste natten jeg overnattet i en campingvogn var da. Jeg var med en venninne og stefaren hennes til Oppdal og det var der jeg fikk med meg at Prinsesse Diana hadde mistet livet 31 august. Rart hva en husker, for dødsfallet hennes husker jeg, men opplevelsen i vogna har jeg helt glemt. Vel, uansett…..

Nå har denne damen her blitt eier av sin første vogn.

Campingvognen Bob er på plass.

Campingvogna er fra 1980 tallet og har mye som må gjøres med den før den er fin. Men heldigvis er det ingen fuktskader i den og det er heller det estetiske som må fikses. Vi har lagt oss på en plan om å gjøre det rimelig men fint. Tanken er at vi skal få malt den utvendig, kanskje male taket innvendig også. Pluss litt snekkerarbeid, sikringsboks og wc innvendig som kjærest står for. Så er det jeg som skal fikse med gardiner, puter og seng.

Blir ingen luksus, men vet dere hva? Jeg har troa.

Heia campinglivet. 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg