Dette står så langt på ønskeliste.

Jeg er egentlig ikke en som går å ønsker meg så mye. Som regel er tanken at bare en jobber hardt nok går ønsker i oppfyllelse om de lar seg gjennomføre. Men akkurat nå mens været herjer som verst ute sitter jeg å drømmer meg bort.

Så nå har jeg satt meg opp noen ønsker som jeg håper blir til i løpet av året.

  • Båttur.
Båttur til Grip

Siden OA jobber hardt med båten i disse dager får vi den kanskje på sjøen til sommeren. Hvor deilig har ikke det vært liksom? Ut på båttur i vakkert sommervær eller tidlig høstvær. Ligge på dekk og sol seg, fiske litt og kanskje få tatt noen flott bilder.

  • SUP
Stand Up Paddle Board

Dette er noe jeg har drømt om lenge. Ser for meg mange turer i fint vær og bonus er jo at du får trim ved å bruke det. Det finnes mange brett på markedet men jeg ønsker meg ett hard sup brett. Ønsket er å ha ett brett jeg kan ha lenge og som tåler litt bruk. Drømmen er jo også å få med Snoopy ut på brettur, kanskje til og med Lexie. Så jeg har nå lett og lett og trur jeg har funnet rett brettype til meg selv og hvilken siden jeg vil bestille fra. Siden heter KiteNorge og dere finner masse utstyr HER. Jeg har Til og med spurt uten en kompis av OA om råd og kommet frem til at jeg skal ha meg ett brett som er minimum 287 cm. langt og 81 cm. bredt. I tillegg tror jeg skal ha meg ett allround board siden det er ett greit brett for nybegynnere og enkelt å starte med. I starten kommer jo brettet til å bli brukt kun på stille hav og ikke akkurat i masse bølger eller der hvor det er mye strøm.

  • Carbon SUP Paddle
Carbon SUP Paddle

Til brettet trenger jeg også en skikkelig åre. På markedet finnes det mange varianter og i forskjellige konstruksjoner. Men etter å ha snakket med vennen til OA ender jeg nok opp med en åre av carbon. Den skal visstnok være lett og lettest å bruke uten for mye strev. Også denne er noen jeg har funnet hos KiteNorge som dere kan lese mere om HER.

  • Kitchen Artisan Kjøkkenmaskin.
Kitchen Artisan Kjøkkenmaskin.

Denne har jeg snakket om før og den står fortsatt høyt på ønskelisten. Kanskje enda mere nå i disse dager siden jeg har baket mye mens jeg var i karantene. Tror også jeg bare MÅ ha denne fargen, for hvor seriøst er fin er ikke denne fargen Pebbled Palm som du kan lese mer om HER.

  • Rundreise i Sørstatene.
Rundreise i Sørstatene.

Etter turen vi hadde siste i sørstaten, hvor turen var rundreise i California. Er drømmen sørstatene og alt det innebærer i år. Vi har bestilt turen for lenge siden og halve turen er alt betalt. Hundepass har vi også booket og klart. Derfor så håper og krysser jeg fingre for at reiseforbud blir opphevet og at coronaviruset ikke hindrer oss når det kommer til høsten.

Vel dette var noen av mine drømmer og ønsker for i år. Hvordan er det med deg, har du en drømme eller ett ønske du snart håper går i oppfyllelse?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg