Drømmen om Starbucks heime

Reklame | Kaffekapslen.no

Takket være korona sitter vi fortsatt fast i hver land og ikke får reist. Trist å tenke på hvor annerledes dette året har blitt sammenlignet med hvordan vi vanligvis ville ha levd!

Kjærest og jeg hadde jo som sagt sett for oss nærmere tre herlige uker i statene og det hadde nok kommet til å røket både en og to og flere kommer med Starbucks om vi hadde fått lov til å reise. Men livet blir ikke bestandig slik en tenker eler ser for seg. Derfor har jeg nå heller overrasket kjærest med å bestille masse kaffe hjem som skal minne oss om USA.

Vi har kaffemaskina Dolce Gusto her hjemme og når jeg kom over ett tilbud fra Kaffekapselen slo jeg til. Kjæresten elsker nemlig Starbucks kaffen og derfor som en liten erstatning for at det ikke ble tur har jeg heller nå bestilt litt forskjellig derfra. Alt som er bestilt er fra Starbucks og jeg håper og krysser fingre for at kjærest synes det er like godt her hjemme som når vi er ute å reiser.

Fra jeg bestilte til de kom tok det heller ikke mange dagene. Så med tanke på hvor enkelt det er å bestille, at det er billigere enn i butikken og at du får andre smaker en hva butikkene selger tenkte jeg hvorfor ikke prøve. En kan jo bare la vær å bestille mer og kjærest ikke synes det er noe godt. 😉

Kaffekapselen sin pakke kom innen ett par dager fra når jeg bestilte.

Siden kjærest liker denne kaffen så godt bestilte jeg flere varianter og slik som dette dukket de idag opp. Så nå gleder jeg meg til kjærest kommer hjem og får prøve en kopp eller to. 🙂

7 pakker med kaffe fra Starbucks.

Dette er smakene jeg har bestilt og håper kan treffe smaksløkene til kjæresten.

  1. Starbucks Caramel Macchiato.
  2. Starbucks Latte Macchiato.
  3. Starbucks Toffee Nut Latte.
  4. Starbucks Blonde Espresso Roast.

Må si jeg er mest nyskjerrig selv på Toffee Nut Latte og tro jammen meg jeg skal prøve meg på en kopp selv også.

Lover iallfall å komme tilbake med en tilbakemelding på om det smaker godt og om Starbucks er like godt hjemme som når en er ute på ferie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg