Drømmer om sol og varmere dager

Flere enn meg som er lei kulde, vind, snø og generelt vinter i seg selv nå? Jeg vet ikke, men når vi skrudde klokken frem i helgen som var ga det meg håp om at våren kommer og så sommeren.

Hva hadde ikke litt sol og varme gjort til noen slitne vinterbleke kropper nå?

Jeg drømmer i alle fall om solen og sommeren som sakte men sikker kopper. Tanken på å kunne legge ut SUPen og padle seg en tur blir en sann fornøyelse. Ja og så har jeg jo i tillegg kjøpt meg kajakk. Så her skal det padles mye i sommer. Hvor mye jeg får med meg hunden på kajakk tur er noe uvisst, men på padlebrettet stiller i alle fall Snoopy mer en frivillig opp.

Så hvem flere enn meg drømmer om dette?

Gaven jeg kjøpte til meg selv for noen år siden.
Min første tur på padlebrettet.
Gleden av å være alene på havet og bare padle rolig rundt.
Snoopy er aldri vanskelig å be om å ha selskap av.
Lexie er også med innimellom, men litt mer skeptisk enn Snoopy.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg