En dag i bilder, året første bad og finding “waldo”

Vi er kommet til andre dag i det nye året og fortsatt lar snøen vente på seg. Tro meg jeg klager ikke, jeg liker at det ikke snør. Det begynner å bli kaldere, men solen har også snudd så vi går mot lysere dager – noe igjen som betyr at vi går mot våren. Akkurat dette passe meg utmerket, jeg kan ikke fordra vinter og kulde. Jeg vet rett og slett ikke om noen som misliker vinter like mye som meg.

Så når vi i dag kunne nyte en dag på stranden ved Viken gård koste vi oss skikkelig. Plassen var også utmerket nå i disse tider siden det ikke var andre mennesker der. Selv om smitten er liten her, er den på vei oppover og derfor prøver jeg å unngå unødvendig kontakt med så mange mennesker slik som de fleste nok tenker.

I tillegg er plassen også fin for å la hundene springe fritt. Få ting gjør meg så glad som å se hvordan de to leker og har det gøy. De springer over alle kanter, undersøker alt og finkjemmer alle kroker de kan finne.

Lexie og Snoopy storkoser seg på slike dager som dette.
Finnes vel få ting som er bedre enn å nyte naturen på denne måten.

Vi tok også turen ned til selve sandstranden, kanskje ikke den fineste stranden nå så sent på året men utsikten er det ingen ting å si noe på. I tillegg fikk jo både Lexie og Snoopy tatt seg ett lite bad eller vasse i alle fulle fall. Snoopy får også som regel tullspringen etter at han blir litt våt så måten han oppfører seg på da kan få meg til å le mer enn noen andre. 🙂

Hver en sten og krok må undersøkes.
Kanskje det finnes noe spennende under vannoverflaten også?
Til og med Lexie turte og utforske vannet.
Litt mere forsiktig enn Snoopy, men tøff likevel.

Helt til slutt utforsket det steinen og siden hunden er svart, grå og hvit går de egentlig i ett med steinen. Så på disse bildene fikk jeg nesten litt sånn finding waldo følelse. Kan du se de?

Finding Lexie!
Finding Snoopy!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg