En dag i bilder fra Trollstigen på motorsykkel

Gutta hadde lyst på motorsykkeltur og jeg har aldri kjørt der med sykkel så kunne selvfølgelig ikke takke nei til en tur. Var ikke verdens beste vær når vi dro, det var både kaldt og litt vind. Men det la ingen demper på turen for det.

Frank og Einar Arne på en pustestopp i Åndalsnes før vi dro videre opp selve Trollstigen.
Trollstigen
Trollstigen Cafe
Utsikten fra Trollstigen Cafe.
Trollstigen Cafe
Trollstigen sin utsikt på vei ut mot punktene.
Trollstigfossen
Måtte selvfølgelig ha noen bilder av meg selv også her.

Lindteingenseren er den perfekt genser til å ha på seg på motorsykkeltur og under selve motorsykkelklærne uten at jeg frøs.

Kjærest måtte selvfølgelig posere for ett bilde han også.
Utsikten er det ikke mye å si på.
Rimelig vindfult var det også på toppen der.
Utsikten er det ikke mye å klage på.
På vei tilbake til Trollstigen Cafe.
Frank tok styring på vei nedover.
Vi låg rett og slett bakerst slik at jeg fikk tatt bilder.
Selv om jeg som sagt ikke kjører, måtte jeg ha ett bilde eller to av meg selv på sykkelen til kjærest.
Måtte ha ett av meg selv nederst i Trollstigen også.
Ett siste av meg selv på sykkelen.
Trollene står klar til å ta deg i mot ved hyttene.
Til og med trollene kjører motorsykkel.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg